ni kommer alltid att vara outsiders



De här små godisarna som jag gillar har fått en sort, en lila sort. Jag var otroligt skeptisk när de lila gubbarna följde med ner i påsen, men vem är jag att hindra dem? Ica har bestämt att de lila gubbarna från och med nu är en del av godissortimentet, jag är väl ingen rasist som ska hålla på att diskriminera heller. Det är klart de får följa med så länge de fyller sin funktion, det vill säga är goda.

Vilket de inte var. Där har de fräckheten att beblanda sig med en godissort som har funnits i flera år, och tro att de bara kan smälta in och bli en i gänget utan att leverera. Dryga jävlar, jag borde fan trampa sönder deras små bräckliga och färgglada kroppar.

Kommentarer
Postat av: Y.

HAHAHAHA. Ja, de jävlarna borde helt klart skämmas.

2009-04-08 @ 13:07:46
URL: http://popdunk.blogg.se/
Postat av: Elina

Älskar dom där godisarna :D

2009-04-08 @ 15:52:49
URL: http://eliiinas.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0