nära döden upplevelse

Jag lever ett farligt liv. När jag skulle steka pommes frites igår så tog jag stekpannan från kokplattan och kastade upp pommesen i luften för att fånga dem i stekpannan igen, sådär som kockar gör på TV, och plötsligt så skjöt det upp en låga ur kokplattejäveln. Fattar ni? Spisen började brinna! Det var tydligen en droppe olja som hade rymt och bestämt sig för att ställa till med livsfara.

Brorsan såg vad som hände och började gå mot vardagsrummet samtidigt som han skrek att han skulle berätta för pappa. Jag tog honom i nacken och släpade tillbaka honom till köket, där jag ägnade tio minuter åt att förklara exakt vad som skulle hända honom om han skvallrade.

Jag säger er, när jag vill så kan jag vara mer skräckinjagande än Candyman. Jag vet inte hur det är med er, men blotta tanken på Candyman får åtminstone mig att börja darra av rädsla.

Kommentarer
Postat av: Aaliyah katten

hahahahaha typiskt små syskon haha :P

2009-04-14 @ 14:53:09
URL: http://aaliyahkattens.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0