misslyckad aprilskämt

Jag hade tänkt köra till med ett aprilskämt, men ni skulle genomskåda mig så jag sket i det. Vad skulle jag förresten skämta om? Att lägga ner bloggen? Nej nej, genomskinligare än glas. Att jag har cancer? Det där körde jag med för tre år sen,det var ett väldigt pinsamt ögonblick när personen jag skämtade med sa att hennes mormor hade dött i cancer, det var inget att skoja om.

Istället för aprilskämt berättade jag ett novemberskämt förra året, jag skrev att jag skulle lägga ner bloggen, och för att verka trolig lade jag in en deppig låt och en gråtande gubbe.

Kommentarer
Postat av: Aaliyah katten

Vaa gärna med på min frågestund and aassk me :)!

2009-04-03 @ 06:40:52
URL: http://aaliyahkattens.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0