mardröm

Loggade in här nyss och väntade mig en massa lycka till-vi kommer sakna dig-kommentarer och jag möts av inga. Noll. Inte en enda (förutom min syster som tyckte synd om mig)

Jag som har så mycket att berätta och ser här att ingen har saknat mig. Era otacksamma jävlar. Vet ni vad? Jag har faktiskt inte saknat er heller. Inte ett dugg. Någon sa någonting om bloggen medan jag var i Rom, och jag var tvungen att tänka till en stund innan jag kom ihåg. "Planetenvenus? Vad är det? Min blogg säger du? Åh, nu kommer jag ihåg. Äsch, den är inte så viktig"...

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH ÄR DU LEDSEN?

2009-04-22 @ 19:11:15
Postat av: !

Förlååååt!

Det är klart att vi saknat dig, vi var för upptagna med att skriva till dig, för att vi tänkte på dig ju ..

2009-04-22 @ 19:29:49
Postat av: kebbabbzziiic 424

Sorry, jag har faktiskt en ursäkt (A)

Vart ovanligt lat och off ! Delar ditt hat för ordet "fika" ("#¤%&TYHFB). Vi FIKAR inte, vi GAMAR ! :D

2009-04-22 @ 20:57:43
URL: http://fcbarcelona.webblogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0