inför mötet idag

Vad nervös jag är. Ska man förbereda frågor? Tänk om alla utsätts för jobbiga tester, typ "vem kan mest om Alex", och den som inte kan tillräckligt blir utkastad? Jag vill inte bli utkastad, jag hade en dröm för någon vecka sen att jag stoppade Alex Schulman på gatan och frågade om en bild, men han var superelak och det slutade med att jag gick hem och grät.

Sedan dess har jag fruktat dagen jag lär träffa honom, och om åtta timmar har jag gjort det. Nu ska jag gå in på hans blogg och kolla igenom så jag kan lite basfakta om honom, ihop med Amanda (check), är extremt rädd för att dö (check), tyckte earth hour var löjlig (check), gillar inte Marcus Birro (check).

Jag tror det kommer att gå bra.

Kommentarer
Postat av: Yas

Hmm haha jag e inte riktigt säker på om jag tror på det här :P

2009-04-07 @ 02:08:16
Postat av: venus

tror på vadå, att jag skulle träffa honom? jag har BILDBEVIS yas ;)

2009-04-07 @ 09:40:08
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Småbloggskommentatorn

Jag har en blogg där jag kommenterar bloggar. Har nu kommenterat din! Läs vad jag skrivit på www.metrobloggen.se/bloggk



/Småbloggskommentatorn

2009-04-08 @ 23:03:04
URL: http://www.metrobloggen.se/bloggk

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0