godhet

Det visade sig att min torktumlare inte fungerade i tvättstugan, och jag stod där helt häpen och undrade vad jag skulle ta mig till med blöta kläder, jag som måste packa och skit.
Från ingenstans så kom en tjej i ungefär min ålder, hämtade en korg och sa att jag kunde föra över mina kläder till hennes torktumlare istället, sen gick hon för att plocka bort sina kläder så jag skulle få plats med mina.

Jag blev nästan tårögd. Hon vet nog inte hur mycket det där betydde för mig, jag ville bara ge henne en kram och tacka av hela mitt hjärta, för den där lilla vänliga gesten räddade min kväll.

Tänk att man kan göra en människa så glad tack vare en sådan liten sak. Hon är en förebild, och från och med nu ska jag bli mer som henne.

Kommentarer
Postat av: V

Detta e anledningen till att folk börjar packa dagar innan de ska åka haha. För att undvika sådana händelser.

2009-04-17 @ 01:20:11
Postat av: V

Detta e anledningen till att folk börjar packa dagar innan de ska åka haha. För att undvika sådana händelser.

2009-04-17 @ 01:20:23

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0