det finns tre ord jag hatar

Fika
Om någon frågar om "vi ska ta en fika?" blir jag illa till mods. Jag tror det beror på att jag har läst en grymt trist bok där huvudkaraktären bodde i en håla någonstans i Sverige och allt hon gjorde hela dagarna var att fika, så jag tänker automatiskt på henne och hennes trista liv när någon nämner fika.

Mysigt
Nu låter jag som en hycklare för jag använder mig själv av ordet ibland trots att jag avskyr det. "Mysigt" är liksom bara sånt som tråkiga hästälskande människor säger. "Vad det var mysigt i stallet!", liksom.

Gött
Nej nej och återigen dubbelnej. Säg aldrig "vad gött" om du vill vara min vän, aldrig någonsin.

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0