wohoo

Nu har jag tagit tummen ur röven och sökt jobb. På 5 ställen. Det tog tre timmar. Varför? För att Hafsa envisades med att gå in och kolla på kläder. Sen ösregnade det. Sen visste ingen av oss hur man skulle ta sig till Hötorget. Vi skämdes som hundar när vi blev tvungna att kolla på kartan. Inte ens då fattade vi, för på något sätt hamnade vi på Medborgarplatsen.

Max var en av ställena jag sökte till. Jag ångrade mig efter att ha sett deras vedervärdiga klädsel. FITTFULT! Värre än mina outfits! Så pinsamt. Jag vet inte vad jag skulle göra om jag fick jobb där. Skulle jag vara tvungen att ha på mig den där vita knappjackan (eller vad fan det kallas) och löjliga mössan? Räcker det fan inte med att jag bär glasögon och gillar Harry Potter?

Kommentarer
Postat av: MADELIÑO

~~~~~~~~~~~~~~~~

MADELiÑO SVARAR!

~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej! Tack för kommentaren och uppskattningen av Blogganalysen. Jag kollar in alla bloggar som kommenterar min samt svarar =) Ska kika igenom din också i mån av tid. Gillar skarpt din bakgrund och header - så fint med ljuva regnbågsfärger!



Kram

2008-09-10 @ 19:06:26
URL: http://madelino.blogg.se/
Postat av: surrrau

HAHAHAH, palla :P

2008-09-10 @ 19:55:43
Postat av: Anne

Ohh, hur gick det? :)

2008-09-10 @ 19:57:35
URL: http://vintagechick.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0