svårt val

Hafsa berättade nyss att hon har studentskiva den 29e april, och att jag måste komma. Jag darrar. Jag trodde vi hade pratat om det. Jag Går Inte På Danser. Men hon insisterar. Vad har jag för val? Finns inget att göra. Måste bara dit och dansa och skämma ut mig.

Nåja. Det finns ett alternativ kvar. Att jag går dit - rejält packad. Då kommer jag inte komma ihåg något dagen efter. Men faktum kvarstår att jag aldrig har blivit full, tänk om jag blir sentimental och öppnar mitt hjärta för allihopa?
Nästa dag så vet alla om dagen jag bajsade på golvet som sexåring, att jag brukade föra konversationer med mina nallar och att jag tror stenhårt på spöken. 

NEJ! Det måste finnas något annat jag kan göra. Fejka sjukdom? Ja! Det har jag provat en gång. Även om jag blev ivägtvingad till apoteket och letade medicin i tjugo minuter för mina "magbesvär" så var det värt det. Yes, vilket geni jag är!

Kommentarer
Postat av: surrrau

loool.. mobbad e du... om du inte vill gå på hennes kommer du säkert inte vilja gå på din egen och SHAKA LOSSSSSSSS :D ELLÄÄÄH?



så ja....

2008-09-27 @ 15:10:07
Postat av: soraia

hahaha det är en sån där typisk film som får dålig kritik av dig :)

2008-09-27 @ 18:08:43
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/
Postat av: Anonym

orka att du slutar med dagens outfit

2008-09-27 @ 18:35:15
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in* :)

2008-09-27 @ 18:37:00
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Hafsa

Min skiva slipper du inte undan minsann ;)

2008-09-27 @ 19:53:19
Postat av: venus

anonym: har inte slutat. det har bara gått tre dagar? patience please ;)

2008-09-27 @ 20:57:26
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: khadra

du kan ju annars dra vid middagen istället för att stanna kvar på natten då själva festandet börjar ifall du verkligen inte vill vara där? :P

2008-09-28 @ 18:10:47
URL: http://khadra.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0