lost i usa

Morbror hade lovat att plocka oss upp efter bion. Vi fick inte tag på honom, så vi gick på en promenad. En väldigt lång promenad.


Först gick det bra. "Låt oss ta lite bilder till bloggen", föreslog jag. Sagt och gjort. Vi var glada och tog glada bilder.





Efter en halvtimmes promenad börjar vi tröttna lite. Det är asvarmt, vi har ingen mobiltelefon och delade på en varm cola.




Vi fortsätter att promenera. Bredvid motorvägen. Vi går och går och går.




Jag tröttnar och vilar en stund. Colan var slut. Det hade gått två timmar.




Efter tre timmar. "Sluta fota." Jag börjar få lite panik. Tre tjejer ensamma bredvid en motorväg i USA. Rena skräckfilmsscenariot.



Tre och en halvtimme senare. EN BUSS! Vi var räddade. Jag trodde aldrig att jag skulle vara glad över att vara tillbaka i Springfield.


Kommentarer
Postat av: surrrau

ursäkta mig, men hör gör du svarta "ramer" runt bilderna lixom?

2008-09-07 @ 20:43:43

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0