kärlek

När jag var yngre så hade jag massor av gosedjur som jag sov med. De alla hade namn. Min favoritnalle var en som jag hade stulit från dagis. Rögröguvi, hette den. Vet ni varför? För att den var röd, grön, gul och vit.

Jag hade även en katt som jag hade fått av en klasskamrat som byte mot Spice Girls bilder (BLÅST. Bilderna var värda asmycket, och så bytte jag ut dem mot en låtsaskatt!). Katten var en av mina favoriter, men Rögröguvi regerade. Varje natt brukade jag berätta för dem om min dag, vad jag kände, vilka jag var arg på. Eftersom det kändes som att prata med en vägg så låtsades jag att de svarade och kom med råd. Självklart var det jag som pratade med mig själv, men med en tillgjord röst.

Henni, I'm feeling you. Men som tur är så håller jag inte på med det längre, till skillnad från dig. Sajk.

OBS. Alla mina gosedjur försvann i samband med flytten för fem år sen. Vet inte vart de har tagit vägen. Kanske pappa fattade att jag hade långdragna monologer varje natt och bestämde sig för att Gosedjuren Skulle Försvinna?

Kommentarer
Postat av: soraia

HAHAHA

2008-09-19 @ 20:25:27
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0