anger management

Syrran: Alltså, Venus, jag vill inte vara elak, men jag och Said är övertygade om att du har ADHD. Du vet, för dina ilskeproblem.
Venus: ....Vadå jag har ADHD?
Syrran: Vi menar inget elakt, men jag och Said har kollat internet och alla symptomer stämmer in på dig.
Venus: ...jaha. Vad är det förresten?
Syrran: Typ...damp.
Venus: Så du säger att jag har damp?
Syrran:..ja..

Sen gick hon illa kvickt, när hon insåg att jag (o)medvetet hade grabbat tag i en tjock lexikon. Eh? Jag ville bara veta vad som menades med ADHD exakt..?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Varför dessa påhopp?



Emo? Ja, hoppas människorna växer upp. Men för det behöver man väl inte hata?

Vad tjänar du på alla dessa angrepp och att du är så hatisk? Vad fattas i ditt liv? Du är ju inte lycklig.

2008-09-24 @ 14:37:40
URL: http://yoioo.blogg.se/
Postat av: surrrau

HAHAHAHA, fyfan vad sköna de e

2008-09-24 @ 14:59:44
Postat av: venus

Påhopp? Vem är det egentligen som kommer med påhopp, då du sitter där och påstår att jag är avundsjuk för att jag kritiserar hennes blogg? Rent tekniskt borde du mena att jag är avundsjuk på hennes sätt att skriva, då jag inte klankande ner på Kenza som person, utan jämförde hennes skrivande med en tioårings.





Vad tjänar du själv på att tala om för mig vad jag är eller inte är? Tror du att jag bryr mig om din åsikt, dig som jag aldrig träffat?



Dessutom är det roliga texter. Underhållande. Kallas för humor. Du skulle gott behöva det.

2008-09-24 @ 15:00:52
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: soraia

HAHA STACKARS AISHA

2008-09-24 @ 15:06:04
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/
Postat av: Deniz

HAHAHAAHAHAHA SÅÅÅÅÅ JÄVLA RÄTT VENUS. DU ÄGER SÖNDER EMO'T

2008-09-24 @ 19:40:14
URL: http://ragnvald.blogg.se/
Postat av: Mona

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHHAHA

2008-10-06 @ 01:52:15

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0