5 orealistiska mål i livet

1. Gifta mig med Gaspard Ulliel. Det här målet kan jag tyvärr glömma, för att det finns minst tusentals andra fjortisar som har samma mål. För det första så skulle jag aldrig ens kunna komma fram. Jag skulle bli överröstad av fjortisarna som skrek sig hesa med sina idominläppar. Jag skulle även ha oturen att bli bli nertrampad av bimbosar som sprang fram för att dra upp tröjan och visa sina silikontuttar. Vem vet? Han kanske skulle välja någon av dem att följa med upp till hotellet och "dricka lite te". Medan jag stod där och ropade ut mina kärleksförklaringar så skulle en stor, svart livvakt komma och bära bort mig. Jag skulle förstås försöka vädja till hans svarta sida genom att säga att vi båda är niggers, vi måste hålla ihop? Han skulle ge mig en blick som sköt blixtar och kasta ut mig med huvudet före. Jag skulle få sällskap av idominfjortisarna.

2. Bli lika rik som Bill Gates. Det här målet är också dödsdömt. Vad har jag att bli rik på? Hade jag varit blond så kanske jag skulle ha försökt mig på playboy. Hm. Okej, det finns ju andra möjligheter. Bill är ju inte blond och han är fan inte snygg, men ändå sitter han där och torkar sig i arslet med hundradollarssedlar. There has to be a way. Hm.

3. Få J.K. Rowling att skriva om den sista Harry Potter boken och se till att varken **** eller **** dör. Det här är riktigt, riktigt klurigt. Hon har bestämt sig. De är döda. Hur ska en stackars somalie som flytt till Sverige kunna få henne att ändra sig? Glöm. Finns inget sätt. Bara att leva med det. Life sucks.

4. Bajsa Zlatan i ansiktet. Han är en sådan diva, måste fan sättas på plats.

5. Köpa upp United Airlines och se till att man får bättre benutrymme. Det där flygbolaget är fan tortyr! Jag skulle göra alla deras passagerare en tjänst. Jo just det, även ta reda på vem den roliga, svarta flygvärden är, som flög med 937 eller något sådant. Skulle ha gett honom en egen show, han var asrolig.

Kommentarer
Postat av: milkshake

Omg, såg nyss att du ändrat design. Sist jag kolla in var det ju lösenordsskyddat.Nice! Ahh, du vet Gaspard, he will be MINE someday. Inte för att jag diggar honom men baar för att pisssss you off! Som du brukar göra genom att gilla manchester un. :P:P

Försöker nå fram till dig nu via mobilen. men du tycks inte svara så svara nayaa! Har något importent to tell you =)

2008-09-08 @ 22:28:03
URL: http://themilkshake.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Jo visst är det hemskt med au pairerna.



Men i Sarahs fall gjorde Lufthansa det bästa de kunde efter som Sarah presenterade sig som "Hej det är jag som kan dö om ni serverar nötter till NÅGON"



Cultral care visste om detta och hade medelat lufthansa att inte servera nötter till Sarah bara.

Urdåligt gjort när Sarah har personligen berättat om sin stora allergi.



Aja, jag hoppas jag har gjort det jag kunnat för att "rädda" några blivande au pairer.

Tråkigt att andra ska klaga för att man hjälper till bara, men thats the shit!!



Fin bloggdesign du har fått till, och lycka till med dina mål i livet.

Jag står vi din sida, särskilt med mål nummer 2 och 5.



Kramar Louise

2008-09-09 @ 00:50:50
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: surrrau

HAHAHA, KVINNA DU ÄR SJUUUUUUUUK :P

2008-09-09 @ 12:57:35
Postat av: khadra

HAHAHAHAHAHA, dör av garv när jag läser ettan!

2008-09-28 @ 18:18:58
URL: http://khadra.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0