tjuvlyssnat är en härlig sida

Gym, Malmö

Man ~40 (till annan man): Oh, vad skönt det är att vara ledig! Igår sov jag till klockan elva, och det var fan inte igår man gjorde det!




En dam ~75 står länge vid kundvagnarna och verkar inte förstå hur det fungerar. Till slut går hon fram till en kassörska och ber om hjälp.
Damen: Det står att man ska lägga i fem kronor. Jag har lagt i en, men det ryms inte fler och jag har fyra kvar.



Fik, Medborgarplatsen

Tjej 1: Jag var och såg Wall-E häromdagen. Jag gillar att gå på bio ensam.
Tjej 2: Jag gillar också att gå på bio ensam.
Tjej 1: Gör du? Då kan vi väl gå tillsammans?!


 


Två fyllon ~35 sitter mitt emot varandra och bussen åker förbi ett dagis.
Fyllo 1: Här gick min dotter på dagis…
Fyllo 2: Det är rätt bra där va?
Fyllo 1 (med irriterad röst): Inte fan vet jag, det var inte jag som gick där!

 



Kommentarer
Postat av: fardoowsa

haha den där tanten o dem där tjejerna fan va dumma dem kan vara xd

2008-10-20 @ 16:00:33

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0