says who?

Jag har en redovisning i filmkunskap imorgon. Hannibal Rising handlar den om, filmen som jag hade tjatat om i hundra år, den med min blivande make, Gaspard Ulliel.

Jag vill så gärna stå där och berätta vad hans favoritvin är, om han noppar ögonbrynen, och om han har någon förklaring till varför någon där uppe bestämde sig för att göra honom till världens vackraste man?

Mot min starka vilja så blir det en vanlig redovisning med en massa babbel. Men jag ska försöka göra det så intressant som möjligt. Det finns fan ingen humor kvar i världen!

Kommentarer
Postat av: ikrah

omg hannibal ..i remember a movie.. gross.. :/

2008-10-17 @ 19:06:36
URL: http://ikrah.blogg.se/
Postat av: khadra

hahahaha, du skulle ju ha sagt allt det där i klassen bara som notis :P:P

2008-10-19 @ 20:37:05
URL: http://khadra.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0