rökning dödar

Deniz, Rosalinn, Cattis & Nicole ägnade sig åt att röka så mycket att jag själv stinker rök nu. Men det är lite häftigt. Jag kommer att gå runt och stinka rök och folk kommer att skaka på huvudet och medlidsamt säga, "Stackars somalie. Snart får hon väl lungcancer. Till och med snabbare än vanligt. De där nere i Afrika blir ju sjuka oftare, eller?". Jag kommer att se ut som en stackare som snart är på väg att möta Den Berömda Döden. Men i själva verket kommer jag att leva länge.

 Då har jag nog sparat tillräckligt med pengar för att kunna köpa mer än rosor till Deniz på hennes begravning. Jag hoppas hon blir glad och inser att jag inte är snål.

Kommentarer
Postat av: surrrau

venus är en passiv rökare :)

2008-10-02 @ 19:39:14
Postat av: Deniz

HAhahaha venus ;D hahahaha

2008-10-05 @ 14:38:15
URL: http://ragnvald.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0