livet är orättvist

Hejdå MVG, välkommen IG!

Svenskprovet gick dåligt. Som fan. Jag orkar inte ens klaga. Kan inte påstå att jag inte pluggade, tyckte jag kunde rätt mycket men frågorna var formulerade på ett sådant sätt att man inte visste vad man skulle svara.

Där rök i alla fall mitt MVG i Svenska B. Bara på grund av att jag inte kunde svara på dumma frågor om sånger från 1200-talet. Livet är surt.

Nåja, inlägget ska såklart inte sluta på det sättet. Tror ni jag vill ge er en chans att bli skadeglada eller? Närå. Provet gick pissdåligt men jag är ändå glad. Fattar ni? Inbilla er inte att jag ligger i min säng och snyter mig med Harry Potter-näsdukar.

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0