låt mig berätta en kort historia

Jag har en pinsam vän.

"Mamma, jag har hittat den perfekta hårfärgen!", ropar hon och hennes mamma rusar in i rummet. Dottern hade snackat om att färga håret i en evighet, mamman var så glad att jakten äntligen var över!
"Såhär", säger dottern och visar en bild på ett svältande barn. Och pekar på håret. "Såhär vill jag att mitt hår ser ut".
Mamman blir chockad. Stum. Driver ungen? Hur han hon mage nog att visa bilden på ett svältande barn som förmodligen inte ens lever vid det här laget, och säga att det är den hårfärgen hon vill ha?

Mina små rövslickare. Jag vill inte vara alltför hård eftersom det är min vän, men låt mig avsluta med en fråga:

Are you out of your fucking mind?

Kommentarer
Postat av: venus

hallå, min blogg är ingen forum. sluta bråka. har tagit bort era kommentarer.

2008-10-12 @ 16:51:52
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: milkshake

jaja åsna.. lite rädd för bråk kanske i din blogg.jag trodde hag hade yttrande frihet är i bloggen, jag ville inte skapa bråk ville bara kommentera inlägget.. juste vill du fortfarande ha riktig te?? :P

Naaaaaayaaaaaaaaaa!

2008-10-12 @ 17:30:23
URL: http://themilkshake.blogg.se/
Postat av: Hafsa

ja ja ! Du fick ju lite action Venus hahaha.

Synd att du radera den sista kommentaren.

2008-10-12 @ 17:48:49

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0