i have a TV!

Jag har äntligen fått en TV! Pappas kompis skulle flytta utomlands, och undrade om inte pappa ville ha TV:n, eftersom han ändå inte kunde ta den med sig? Nu är den i mitt rum och jag misstänker att läxläsningen kommer att bli lidande. Hur fan ska man kunna plugga när en stor, saftig TV sitter där erbjuder en massa filmer och program? Jag måste vara stark. Nåja, här är den!



Kvalitén är inte den bästa, men herregud, tänker fan inte sitta här och gnälla! Tack goda människa som bestämde sig för att göra mig lycklig!

Kommentarer
Postat av: soraia

jag har nästan en likadan och vi ska också ge bort den :P

2008-10-25 @ 21:15:01
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/
Postat av: surrrau

venuuuuuus, vi har samma historiebok... (den blåa)

2008-10-25 @ 21:41:58

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0