att lukta fitta

***** berättade om att det finns en parfym som luktar fitta. Va? Det var det knäppaste jag hört. Jag vet inte vilket som är värst. De som skapade parfymen (gick de runt och luktade på fittor för att skada den perfekta fittdoften?), eller de som köper det.

"Hm, du luktar konstigt! Vad är det du har på dig?"
"Fitta"
"Va??"
"Fitta"
"Vad fan kallade du mig?"
"Nej, alltså..det är en parfym som luktar fitta"



Namnet på "parfymen" ska jag hålla hemligt. Det finns faktiskt småbarn som läser bloggen, inte vill jag att de söker på Google och hittar bilder de sent kommer att glömma.




Kommentarer
Postat av: surrrau

"De som skapade parfymen (gick de runt och luktade på fittor för att skada den perfekta fittdoften?)"



HAHAHAHA, ahhhhhhhh venus du e så sköööön :D:D:D:D:D:D:D

2008-10-07 @ 20:02:39
Postat av: Concordia

Jag tror att du tänker precis likadant som jag. Harry Potter är världens bästa bokserie någonsin. På ett sätt är det ändå mer än en bokserie. Inte för att jag gillar filmerna eller så, utan mer, det är en hel värld. De betyder någonting.



Om jag kunde drömma tar ungefär upp ett ämne: Hur man blir kär i en vampyr. Det enda den lär en är att man absolut inte får ha något liv, man måste dessutom vara skitsmal och skitsnygg och man får absolut inte bry sig om sitt utseende eller sig själv över huvudet taget.



Jag är hellre en Lavender eller Parvati eller Hermione eller Ginny eller Luna eller vad som helst, istället för en Bella.

2008-10-08 @ 20:29:47
URL: http://emira.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag läste Breaking Dawn några veckor efter den kom ut. Jag visste redan innan att Jacob skulle präglas på Bellas och Edwards unge. Jag vet inte hur jag redan visste det, jag bara gjorde det, redan när jag läste Eclipse, i februari.



Och att sista kapitlet heter The happily ever after är bara hemskt.



De enda bra karaktärerna i serien är Jacob (fast inte i fyran), Seth och Leah. Lite Emmett, men inte mycket.

2008-10-08 @ 20:48:35
Postat av: Anonym fegis

Venus var du tvungen att namnge mig också, haha!

2008-10-09 @ 21:59:00
Postat av: soraia

men uppdatera vafan, alltid när man öppnar bloggen ser man "att lukta fitta"



haha

2008-10-10 @ 15:04:38
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/
Postat av: soraia

svar: VENUS LÄS RUBRIKEN jag tycker ju dt är ROLIGT!

2008-10-10 @ 17:13:49
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/
Postat av: Alina

Hej hopp! Kikar in:) Ha en trevlig Fredag!

2008-10-10 @ 18:01:43
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Dilan Amin

hejhej :)

Snygg blogg! Har du haft en bra dag?



/ www.mramin.blogg.se

2008-10-10 @ 18:03:12
URL: http://mramin.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0