sanningens ögonblick är kul

Bloggkommentatorerna tycker sanningens ögonblick är hemsk. Det tycker absolut inte jag. Det är underhållning på hög nivå. Idioter som säljer sina själar för pengar. Haha! Bloggkommentatorerna tror också att det är "rika som garvar åt fattiga stackare". Jag skulle inte kalla mig för rik och Linda Rosing är fan ingen "fattig stackare". De enda det är synd om är de anhöriga. Som den där tjejen Tova igår. Herregud, om jag vore hennes föräldrar skulle jag skämmas ögonen ur mig. Knullat en som hon varit assistent åt, betalat ett trasigt bord med sex och strippat inför publik i Thailand. Fyyyfan.

Hade hon varit mitt barn hade jag hängt henne från taket.

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0