pengar i sjön

När man springer på rullbandet så har man full syn över de som styrketränar. Jag lade märke till en snygg kille som gjorde allt annat än att träna. Han kollade sig i spegeln, gick runt och snackade med vänner, drack vatten, hjälpte vännerna med vikterna, lyfte själv vikter i fem sekunder, sen fortsatte han att gå runt och inte göra det man är där för att göra. Så jävla onödigt. Han tycker förmodligen att han inte behöver träna. Jag håller med, med en sån kropp borde man vara i studion och ta sexiga modellbilder. Men det är ju ändå slöseri. Det är säkert hans föräldrar som betalar. Jävla snobb.



random snygging haffad från google

Kommentarer
Postat av: Yas

HAHAHA JAG SA JU ATT DU HAR EN OND SIDA! Låt mig få känna mig lite känd det e kul =) Nej men det e så jobbigt och skilja på gamla och nya kommentarer det e så mycket enklare sådär hahaa =)

2008-11-20 @ 19:26:57
URL: http://queenwhy.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0