noppat ögonbrynen

Ikväll var jag hos Hafsa för att noppa ögonbrynen. Ja, Zeinab som också var där skulle självklart vara den som noppade. Nog för att jag gillar Hafsa, men eh, låt mig säga att hennes glömska har lett till många tråkiga händelser. Jag vill inte bli hennes nästa offer.



Jag gick på toa nyss och upptäckte att ögonbrynen är ojämna. AAH! Jag borde ha hindrat Zeinab från att experimentera med mina ögonbryn när hon sa att hon inte kunde se ordentligt eftersom hon såg färger framför sig.



venus, hafsa & zeinab


Kommentarer
Postat av: yasminn=]

soo are your eyebrows invisible now? lol because i let this lady do my eyebrows and it was a very tragic event..lol

2008-11-15 @ 04:13:21
Postat av: Soraia

jag har läst mina hemligheter, den var faktiskt rätt så rolig.

den här är bara skum, shit kvinna ta hand om dina utgifter liksom, sluta köp cappucciono 24/7. man blir fett sur hahaha

2008-11-15 @ 13:01:59
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/
Postat av: Soraia

jag har läst mina hemligheter, den var faktiskt rätt så rolig.

den här är bara skum, shit kvinna ta hand om dina utgifter liksom, sluta köp cappucciono 24/7. man blir fett sur hahaha

2008-11-15 @ 13:02:01
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/
Postat av: Hafsa

hahahahaha Venus vad mer kan man säga ----> Hafsa a.ka. Doriiiiiis!

Zeinab: Jag ser färger hahahaha oooh noooo,

means your eye browns is in a big trouble lady.

2008-11-15 @ 16:22:37
Postat av: surrrau

SUUUUUUUUUUUUUUG

2008-11-15 @ 17:16:17

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0