jag ska börja gymma

Det är sant! Jag och Hafsa ska börja gymma hos Friskis & Svettis. Idag gick vi dit för att registrera oss men blev avskräckta. Om man binder upp sig så händer det ibland att de tar dubbelt så mycket pengar per månad än de ska. What the fuck, rena stölden ju. Jag sa till dem att jag återkommer, jag var ju tvungen att prata med pappa först och höra vad han tyckte.

Pappa tyckte att jag borde göra det. Dessutom erbjöd han sig att betala om de tar för mycket pengar. Haha. Söta lilla pappa. Men frågan är om han lär göra det. Pappa är känd för att prata mycket.


Kommentarer
Postat av: Hafsa

xoxoxox!

Vi var as glada i början,

och gick ut väldigt beskymmrade.

Vilken rolig vändning.

Let's do it Venus.

2008-11-08 @ 09:53:07
Postat av: surrrau

hähä venus ska börja träna ;b



sv: fan snackar du? vadå för sms? har inte fåttttt några.

2008-11-09 @ 00:04:32

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0