hejdå

Det får räcka för nu. Ska lägga ner tid på viktigare saker än den här krävande bloggen. Trots att jag uppdaterar runt 4-5 gånger om dagen så hör jag ändå en massa tjat. "Uppdatera uppdatera uppdatera!". Hallå?! Jag har faktiskt ett liv. Eller jag försöker, åtminstone. Hur vore det om jag inte uppdaterade på en vecka, bara för att straffa er? Men jag vågar inte. Det finns de som är så besatta av min blogg att de förmodligen skulle begå självmord om jag slutade uppdatera. Det vill jag inte vara ansvarig för.

Men då skulle jag åtminstone veta vilka de var. De skulle ju lämna ett avskedsbrev där det stod att självmordet berodde på att jag inte uppdaterade. Skulle människor skylla på mig? Skulle jag förhöras? Kastas i fängelse? Fan. Den här bloggen är ett stort ansvar.

Kommentarer
Postat av: surrrau

HAHAHAHA SÅ JÄVLA SKÖN

2008-11-15 @ 18:33:43
Postat av: Aldona

Haha shit, det var Soraia som var härmapan ^^ :O

2008-11-15 @ 22:12:00
URL: http://aldona.blogg.se/
Postat av: Soraia

hahahahahaha din blogg är fan mitt liv

2008-11-15 @ 22:32:07
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/
Postat av: Yas

Du e saknad

2008-11-16 @ 00:55:44
Postat av: surrrau

HAR DU TÄNKT ATT UPPDATERA NÅNGÅNG ELLER????? tssssss

2008-11-16 @ 14:07:12

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0