hamlet

Igår såg vi alltså pjäsen som var tre fucking timmar lång. Jag tog bilder för er skull. Be happy.




stress - tjugofem minuter kvar tills anne och jag skulle träffas och jag var fortfarande hemma



jag träffade rosalinn på vägen. snabbt, njut av bilden innan hon upptäcker den!



inne i dramaten där pjäsen skulle utspela sig. det ni ser är balkonger för folk med cash



balkong på andra sidan. jävla tönt (till höger) som förstör bilden



och så har ni scenen

Jag vågade inte ta bild medan de uppträdde (alla var knäpptysta och salen var mörk). Förlåt. Jag är en fegis.

Kommentarer
Postat av: surrrau

fett snyggt där inne bree!!

2008-11-19 @ 19:39:12
Postat av: Yas

Hihihi yes i am

2008-11-19 @ 19:51:48
URL: http://queenwhy.blogg.se/
Postat av: Soraia

yeeeey twilight snart! har inte tänkt på edward såhär mycket på edward.

jag älskar honom. jag är fan pinsam. ):

2008-11-19 @ 21:53:53
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/
Postat av: Anonym

tja, jag vet faktiskt inte riktigt.. när jag var i 12-årsåldern tror jag.. alltså ungefär runt 2002. :) Min favorit är nog GoF och DH! själv? :D

2008-11-19 @ 22:05:31
Postat av: Anonym

tja, jag vet faktiskt inte riktigt.. när jag var i 12-årsåldern tror jag.. alltså ungefär runt 2002. :) Min favorit är nog GoF och DH! själv? :D

2008-11-19 @ 22:07:58

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0