god dag

Igår var en kul kväll. Det var jag, Deniz och Dastan hemma hos Rosa-linn. Vi åt mat, snackade skit, spelade poker etc. Jag åkte hem runt två, och jag måste säga att det känns mycket tryggare att åka tåg på natten än på dagen, för på natten finns det en massa ordningsvakter.

Och turister är så pinsamma. Det är bara de som skulle få för sig att ta en gruppbild nere vid perrongen i väntan på tåg. Sedan konkar de runt på stora ryggsäckar och är glada. Det bara skriker turist om dem.

Träffade Milkshake på vägen som tvingade mig att komma hem till henne. Så jag var hemma runt fyra. Rosalinn tog en massa bilder men hon har ingen överföringssladd, så bilder dröjer tills imorgon.

Herregud, jag låter som en tråkig modebloggerska! "Bilder dröjer tills imorgon". De brukar ju säga så!

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0