äckligaste filmen

Det finns en film jag avskyr av hela mitt hjärta. Jag har aldrig sett något vidrigare. Jag har aldrig mått så dåligt under en film som när jag såg den.

Den heter Hostel II.

Jag ville lämna biografen. Jag stängde ögonen och mådde så dåligt. Kroppen darrade och jag tänkte att jag aldrig i mitt liv ville se något liknande. Aldrig någonsin. Missförstå mig inte, jag är långt ifrån en fegis. Jag gillar Saw-filmerna, Texas Chainsaw Massacre etc, och blir inte rädd eller så när jag ser dem. Jag har inte heller mardrömmar. Nej, Hostel II är något långt värre. Den är så grotesk, så äcklig, den förföljde mig i veckor.

Det värsta var att ingen av de jag såg den med tyckte likadant. Ingen av de var spyfärdiga, ingen av de tyckte den var något märkvärdigt. Varför? Jag ser mig verkligen inte som någon vekling. Jag ser på allt och den är den enda som har skrämt mig till den grad att jag nästan inte kunde sova.

Jag vill aldrig åka till Österrike eller bo på någon vandrarhem. Och jag rekommenderar inte den här jävla filmen. Se den på egen risk.

Jag ska hem till Milkshake ikväll och vi ska se på film. Jag känner mig frestad att se första Hostelfilmen. Men jag vill inte. Jag vill verkligen inte, jag svär! Jag mår redan dåligt, trots att ingen tvingar mig. Vad är det här för dumheter? Nej, nu ska jag ge mig själv en bitchslap.

Kommentarer
Postat av: soraia

HAHAHA! "västra stockholm - 18 årig kvinna bitch-slapade sig själv medvetslös"

2008-11-22 @ 20:13:13
Postat av: soraia

nää precis. ska ha dt så tills jag hittar en passande bakgrund :)

2008-11-22 @ 23:11:26
Postat av: linnea

Jag har aldrig tvekat på att Snape står bakom Dumbledore. :D

2008-11-22 @ 23:28:34
URL: http://wonwon.blogg.se/
Postat av: SARA

Sv: Jaa, jag blev besviken på Twilight filmen.. Det var ju massa grejer de hade med i filmen som de inte hade med i boken :s Och sedan hoppade de ju över viktiga detaljer från boken som inte var med i filmen.. Men filmen var ju rolig, men inte alls så spännande och bra som jag hade förväntat mig :/

2008-11-23 @ 08:16:42
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: ikrah

omg omg omg. ! Du måste berätta mer om den filmen för mig! :D

2008-11-24 @ 20:43:54
URL: http://ikrah.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Haller med. Alskar Saw filmerna och har inget storre problem med alla ackliga scener i dem, men sag Hostel (ettan) och madde sa javla illa. Spceiellt en scen som jag inte kan glomma. Har med fotter att gora. Tanker INTE se tvan. NEVER EVER!

2008-11-30 @ 21:50:39
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0