uppsägning

SÅ, nu har jag sagt upp mig från jobbet. Jag ringde idag och sa att jag ville säga upp mig. I förväg så hade jag förberett ett långt tal om varför; jag skulle säga något skitsnack om att det pågick en del saker här hemma som gör att jag inte kan koncentrera mig på något just nu. Tänkte att det skulle vara en bra ursäkt, de skulle förmodligen inte heller ställa fler frågor.

Till min lättnad så gick det smidigare än jag trodde att det skulle. Inga frågor om varför. Och så slipper jag uppsägningstiden på två veckor, dvs att behöva jobba där i två veckor till innan jag slutar!

Jag får min lön den 25e maj. Enligt Hafsa så ligger den på 390kronor. Det är ju typ ingenting, men jag bryr mig inte. Jag är glad att slippa telefonförsäljning.

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0