rövslickeri?

Jag besökte Kenzas blogg och såg ett inlägg som handlade om att hon kör sin egen race och folk bör se upp till henne (om de vill) för att hon är smart, etcetera. Jaha, tänkte jag, det lät ju bra, och hon verkar vara en snäll person.

Det jag stör mig på är hennes läsare. Jag har då aldrig sett fans som slickar mer röv än vad Kenzas läsare gör. 189 kommentarer fick hon för det inlägget, och alla var detsamma; "mycket bra sagt!", "du är så jäkla grym!", "älskar dig kenza" och så vidare i all oändlighet.

Visst var det bra skrivet, men jag förstår inte varför man ska skicka en kommentar som säger det, trots att man vet att hon redan har 150 sådana kommentarer. Och att alla sedan är precis likadana gör inte saken bättre.

Sedan fanns det de som tårades så pass mycket över hennes inlägg att de ville bli kompis med henne. Lol. As if hon behöver en massa rövslickande fans till kompisar?

Kommentarer
Postat av: clara

haha! jag såg kenza idag på stan och det var det töntigaste jag sett haha hon ser ut som en 13åring.

2008-05-26 @ 22:49:39
URL: http://arrrested.blogg.se/
Postat av: Moa*

Shit huvet på spiken, kenza har verkligen stalker fans! Jag försår mig inte på dem.. vill dom att hon sk aupptäcka dom och sen vilja bli polare eller vad? varför detta fjäsk!?

2008-05-27 @ 20:36:00
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/
Postat av: Mona

HHAHAHA, det böörjar lukta avundsjuka hära hehe,:D

Från din gooda vään

2008-05-28 @ 10:32:28
Postat av: venus

haha vadå avundsjuka?:P jag snackade om hennes fans. är jag avundsjuk på hennes rövslickande fans?:P

2008-05-28 @ 15:53:32

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0