pianofilm

Imorgon så ska jag se "The Pianist". När jag först hörde namnet tyckte jag att det lät otroligt tråkigt. Okej. Handlar hela skiten om en man som spelar piano? Åh, så roligt.

Fast så är ju inte fallet. Mannen är visserligen jude under förintelsen, och ska försöka överleva. Deprimerande värre. Gillar inte sådana filmer. Känner mig så skyldig på något sätt, typ varför sitter jag här och har det bra medan han tvingas gömma sig för att ha en chans att överleva?

Nåja. Imorgon så får vi se.

Kommentarer
Postat av: surrrau

denne fett bra, det är en sann historia me!!

2008-05-19 @ 09:31:15
Postat av: anonyyym

går den på bio :P

2008-05-19 @ 11:15:50
Postat av: Soraia

haha precis. jag ska ta med den på tisdag, behöver plugga lite hihi



den där filmen verkar vara en vinnare!

2008-05-19 @ 12:44:18
URL: http://twistedtail.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0