men ge er för i helvete?

Nu har min fittskola gått alldeles för långt. Idag så skickade de hem en inbjudan till pappa om att komma på "föräldraredovisningen", då jag samt ett par klasskamrater skall redovisa.

- Pappa, snälla kom inte!
- Va? Varför inte?
- Du kommer bara att sitta där och klappa händerna och flina, jag kommer inte att kunna redovisa om du sitter där!
- Nej nej, jag lovar att sköta mig.
- Pappa, du ska inte komma. Jag har ändå gömt brevet, så du vet inte datum och tid.
- Okej? Det är bara att ringa din lärare och fråga?



Förbannade skitskola. TÄNK OM JAG INTE VILL ATT PAPPA SKA VARA MED?! Snart är jag 18. Jag slipper sådana där löjliga brev till pappa som handlar om mig. Skönt.

Kommentarer
Postat av: khadra

du har nog rätt :) men grejen är att jag har känt så här i ett bra tag nu. jag skulle inte ha skrivit i bloggen om det här ifall det verkligen inte oroade mig.

hoppas du har rätt.

2008-05-24 @ 00:47:40
URL: http://khadra.blogg.se/
Postat av: khadra

btw, fett synd att man har en sån där "föräldraredovisning" :O:O

själv måste jag på en klassresa mitt ute i skogen i ingenstans och spendera "kvalitetstid" med min klass.

som att det går två dagar innan skolan tar slut.

du löser det nog.. :D

2008-05-24 @ 00:49:03
Postat av: surrrau

HAHA, fett synd

2008-05-24 @ 17:56:26

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0