Löjligt värre

Ibland när det är mörkt så börjar man inbilla sig saker. Igår kväll när alla sov och jag skulle tvätta ansiktet så kände jag mig förföljd och lite rädd över att behöva låsa badrummet och blunda i ett par sekunder. Men om jag inte låste dörren så skulle pappa bara störta in från ingenstans och skrämma slag på mig.

Såfort jag blundade började fantasierna.

Någon är bakom mig. Jag vet det. Han kommer snart att sträcka ut handen och strypa mig.
Nejnej, tänk positiva tankar!! Tänk på Bush som blir hängd.
Han sträcker ut handen. Åh gud, jag känner vinden.
Tänk på när du sitter på flygplanet på väg till USA.
Om jag ens överlever det här...han kommer strypa mig nu!
Skärp dig för fan, din jävla fucking mes! Det är ingen bakom dig!
ÅH HERREGUD DET ÄR SLUT MED MIG!

I panik så öppnade jag ögonen, som fortfarande dröp av tvål och vatten. Jag såg mig i spegeln. Mascaran rann, ögonen sved, men det var ingen bakom mig.

Jag skulle överleva.

Kommentarer
Postat av: Soraia

SÅ SANT! jag brukar också vara så :(

angående förra inlägget om självförtroendet;

jag TÄNKTE skriva på en bild som jag var med på, att du skulle ta bort den.



pjuh.

2008-05-22 @ 18:21:05

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0