just det, matteprovet!

Kan inte direkt säga att det gick bra, men det visste ni ju redan. Att det inte skulle gå bra, alltså. Svårt ämne, det där, men jag är övertygad om att jag förmodligen skulle klara mig galant ifall jag pluggade. Fast jag gör inte det.

Ibland drömmer jag att jag är ett snille på matte. Inte för att jag gillar matte, men mest för att trotsa ämnet, som för att säga; "jaså du, trodde att du var så speciell och svår? I've got you exactly where I wanted"

Men, önsketänkande. Matte kan dra åt helvete, och ta med dina jävla ekvationer med dig.

Kommentarer
Postat av: surrrau

hahaha vänta du bara på andragrads ekvationer... i matte b ;)

2008-05-14 @ 00:11:06

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0