hejdå kära sverige

Jag har fått reda på en underbar grej. Eller, jag har ju vetat det i några veckor, men velat vänta tills jag var säker. Är inte hundra procentligt säker nu heller, menjag kanske åker till USA i sommar.

Jag är så glad att jag nästan spricker, men det hela beror mestadels på om min syster åker hit därifrån eller inte. Även om hon gör det så vill jag vara där ett tag, men vi får se.

Jag vet vad ni tänker; okej, kul för dig! Men hur gynnar det här oss? Det är ju ändå för vår skull hon skriver bloggen. Typ.

Jo, ni kommer att få höra en massa smask! Det finns så otroligt mycket att skriva om amerikaner och USA. För det första så är de ju stenblåsta och styrs av en lika stenblåst president, och hela landet är ju jävligt mysko. Men ändå kul att vistas i.
Åh just det, om jag nu åker så blir det till Virginia, men eftersom det tar cirka 30 minuter att åka till Washington DC därifrån så är det ju där kan man säga. Jag har varit där en gång tidigare i ett halvår, men eftersom det var för typ 5 år sen så behövs lite uppdatering. Folks, this is your lucky year! Men ta inte ut segern i förskott. Ingenting är säkert än, men ååh så mycket jag hoppas! Jag orkar inte med en rutten sommar till i ruttna Sverige (förlåtförlåtförlåt).


Intressant om Virginia

(Källa från Wikipedia, bör därför avvaktas)

- George Washington, USA's första president är född där
- Jason Mraz är född där (SORAIA I HEAR YOU SCREAMING!)
- Chris Brown är född där
- Pharrell Williams är född där
- Virginia är USA's 12e folkrikaste delstat




Kommentarer
Postat av: Soraia

HAHAHAHA VENUS :D OMG, LYCKOST DIG!!!!

jag vill också till virginia ):



jag hoppas du kan följa med på lördag :)

2008-05-12 @ 15:52:51
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag bor i Arlington, Virginia :)

2008-05-23 @ 19:05:41
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0