här har ni det

ANGÅENDE FÖRRA INLÄGGET: För er skull så luskade jag fram mejlet som jag hade skickat i september förra året.


MITT MEJL:

Hej Alex!

Jag började intressera mig för din blogg igår, och har sen dess fastnat. Det är en jättebra blogg du skriver, jag gillar att du är sådär brutalt ärlig och inte kör med en massa smör!

Men sen kom jag fram till ett blogginlägg där du hade avslöjat vilka i Harry Potter serien dör.
Det där var jävligt lågt av dig. Jag är glad att jag inte läste din blogg under den tiden, fyfan vad allt skulle ha förstörts för mig då. Men jag undrar, varför gjorde du så? Förstår du inte att en massa människor har väntat på den sista boken i Harry Potter serien i en massa år, och där kommer du och avslöjar vad som händer utan att förvarna eller visa hänsyn. Det är en riktig fittig stil, och min beundran för dig har sjunkit. Även om det inte var den officiella versionen, så gör man ändå inte sånt. Jag trodde du brydde dig om dina läsare, men uppenbarligen respekterar du inte att de inte ville höra spoilers på vad som händer i en bok dem väntat på i flera år!!

Jag hoppas att du skäms.

/ Venus


Alex Schulmans svar:


Nej, jag skäms inte för det. Det var fan det bästa jag gjort. Jag vet fortfarande inte om versionen var sann, jag bara fångade upp den på ett forum. Så jävla farligt kan det ju inte vara. Jag trodde bara att det var 5-åringar som läste den här bloggen.

Alex


Kommentarer
Postat av: Moa*

Ja det var riktigt jävligt, men ganska roligt svar du fick tillbaka haha :P

Förresten, bilden du kommentera var från förra året! Då hade vi varit utomlands typ 2 mån så inte konstigt att vi var bruna ;)

Ha en fin helg!

2008-05-30 @ 10:05:21
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/
Postat av: Louise S.A. - Au pair i USA

Sv: Jo de är sant, men tyvärr har jag inte tid att vila förens om 9 timmar..



Ha de så bra!!

Kramar Louise

2008-05-30 @ 13:24:27
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: surrrau

HAHAHA, orka :P

2008-05-30 @ 14:12:26
Postat av: Moa*

Hehe jag ÄR väldigt brun på det kortet, men jag är utlänning också :P från iran närmare bestämmt :)

2008-05-31 @ 14:51:52
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0