håll tyst

För någon vecka sedan så satt jag på tåget på väg till skolan. Jag lyssnade på musik, som vanligt, och lutade mig mot fönstret. Plötsligt så hör jag ett skrik. Och ännu ett. Det visar sig vara någon jävla unge på 6 år gammal som sitter och skriker som en stucken gris.

Det allra värsta var pappan. Han satt där och gjorde ingenting. Inte nog med det, han såg stolt ut. Stolt över sitt skrikande monster till barn.

Hade det varit jag så skulle jag ha sagt till den jävla ungen att hålla tyst, annars så skulle jag mata hans kött till hundarna.

Men å andra sidan är det nog därför jag inte har barn.

Kommentarer
Postat av: Soraia

SKAFFA ALDRIG BARN, venus!

2008-05-27 @ 19:31:02
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: Moa*

Mohaha vilket skönt inlägg ;) Vissa ungar behöver nog lite hårdare tag :)

Angående din fråga om varför jag valde roaylwithcheese: har du sett Pulp fiction? Det är en av mina favoritfilmer! I alla fall där har dom en diskussion om hamburgare och säger att i frankrike heter det inte QP utan royale with cheese för de har metersystemet om vet inte vad är quarter pounder är :P

Hehe vilken lång förklarning.. men kika in den filmen den är ascool och det där citatet är lite roligare på engelska också :P

2008-05-27 @ 20:34:07
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0