farlig tiger är lös

Imorse under min 50-minuter långa promenad, så gick jag förbi ett papper som satt fast på ett träd vid några radhus. Jag kastade bara en hastig blick på den och gick vidare. Vänta ett tag. Chockad så gick jag tillbaka, ordens innebörd hade sjunkit in.

Stod det "Har du sett en tiger?" Jag blev plötsligt väldigt rädd och förvånad. Där stod jag, helt ensam och bara väntade på att attackeras av en blodtörstig tiger. När jag gick tillbaka så läste jag på lappen ordentligt.

"Har du sett tigra?".

Jaha. Men åh. Palla döpa sin katt efter ett sådant mäktigt och farligt djur. Men å andra sidan, palla döpa sin dotter efter en planet.

Kommentarer
Postat av: Emma

Venus är kärlekens gudinna, inte nån jävla planet :P Eller jo, det också, men romerska gudinnor är mycket coolare! Även om just Venus var gift med den fula Hefaistos men var otrogen med Ares :P

2008-05-17 @ 18:18:12
Postat av: soraia

tack venus! har redan lagt dem på facebook, kommentera gärna :D



JAG ÄR KÄR

2008-05-17 @ 18:37:13
Postat av: clara

haha det där är min grannes katt, palla promenera i kista :D

2008-05-17 @ 20:55:01
URL: http://arrrested.blogg.se/
Postat av: venus

emsi; yes, men måste ju vara lite dramatisk ;). fast planet är coolare tycker jag. den där Venus verkade ju inte vara någon snäll typ. hon går runt och är otrogen och mutas också.



clara; HAHA seriöst? hade tänkt promenera där dagligen. gotta look slim du vet. fyfan claris, du bor ju i mitten av ingenstans :S

2008-05-17 @ 21:50:42
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: clara

haha naajs, nene de har satt upp lappar överallt :D de är helt crazy stackars katt!

2008-05-17 @ 22:51:58
URL: http://arrrested.blogg.se/
Postat av: Emma

Men Venus var ju också den hetaste av alla gudarna? ^_^

2008-05-17 @ 23:38:57
Postat av: venus

i och för sig. men en riktig jobbig sådan :P hur kommer det sig att hon gifte sig med hefaistos? det kan ju omöjligt vara amors verk ifall hefaistos är fadern.

2008-05-20 @ 00:00:00

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0