day and night

Inte undra på varför jag sover så sent. Vid midnatt här hemma så är alla vakna (spelar ingen roll om det är skola dagen efter eller inte). Och inte bara det: de sjunger också. Någon ser på TV, några sjunger och andra pluggar (jag).

Den här veckan vill jag seriöst bara gå och dränka mig. Jag har så mycket att göra att jag inte fattar hur det ska gå till, kommer det någonsin att bli sommarlov? Skolan är så jävla jobbiga. Nu under de sista veckorna så är det då alla prov, inlämningar och redovisningar ska pressas in. "Låt dem få en avslutning att minnas!". Crap crap crap crap crap.

Det enda som håller humöret uppe är min resa till USA. Om den inte blir av så kommer ni att läsa i tidningen om en tonårstjej från Husby som dränkte sig i badkaret till The Arks "One of us is gonna die young".

Kommentarer
Postat av: Soraia

hahahah fyfan vad kul! den låten är ganska glad också, inte en bra suicide-låt :D



2008-05-26 @ 16:03:59
URL: http://twistedtail.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0