sjuk

Jag har upptäckt att jag förmodligen håller på att bli sjuk.

FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN.

Jag försöker alltid undvika folk som är sjuka, så det är orättvist att jag har blivit drabbad. Om jag verkligen är sjuk, så kommer jag att vara det i minst två veckor till. Låt oss gå igenom vem förövaren kan ha varit.

En klasskamrat kramade mig. Hon var väldigt förkyld. Fast det var typ två veckor sen, så det kan inte ha varit hon. Okej. Hafsa har jag också kramat, men hon trodde att hon led av vattkoppor. Eftersom jag inte har vattkoppor, så är det nog inte hon. Hmmm.
 Pappa var sjuk, fast det var för typ en vecka sen. Jag tror inte det är han.

Vem fan kan det vara då? Milkshake säger att kanske bara är ödet. Nej nej, jag vägrar tro på det. Någon måste ha smittat mig. Vem är den skyldige?

Kommentarer
Postat av: surrrau

OOOOOOOORKA venus hahahahaha

2008-03-13 @ 17:46:25
URL: http://dizliike.blogg.se
Postat av: Hannah

SV; Jag tycker den är skiitbra :) Och jävligt skönt namn också X)

2008-03-13 @ 17:52:13
URL: http://uglies.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0