pappa är så snäll

Nu har han gått ut för att försöka hitta XP åt mig. Jag har velat ha det i ungefär två månader, för utan XP eller någon nyare version så kan man inte installera Adobe Photoshop. Och jag måste ha Photoshop så snart som möjligt.

Det går inte längre att sitta framför datorn under lunchrasten eller stanna kvar efter skolan bara för att hålla på med Photoshop. Det är ju nästan gränsen till att inte ha något liv.

Låt mig också påpeka att jag inte brukar stanna så länge. Max en halvtimme. Så jag har ett liv. Typ.

Kommentarer
Postat av: surrrau

OJJJJJJJ :D venus har skaffat sig ett liv breee

2008-03-06 @ 17:07:09
URL: http://dizliike.blogg.se
Postat av: milkshake

Ett liv? Typ inte.. Venus brukar sitta högst en timme om hon har photoshop uppe. So you don´t have a life! + Om du nu har ett liv kan du väl följa med så fort jag vill gå/åka någonstans och frågar dig om det =)

2008-03-07 @ 16:18:07
URL: http://themilkshake.blogg.se
Postat av: venus

WHAT!! jag följer alltid med xO

2008-03-07 @ 16:21:05

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0