pappa angående "skämtet"

- Hallå, flickor, kom hit.
- Ja, pappa?
- Det är något fel på tangentbordet.
- Vad menar du?
- När man skriver H så kommer A istället. Har ni gjort något med tangentbordet?
- Nej. (Jag fnissar. Min syster kollar ilsket på mig. Pappa blir misstänksam)
- Haha, så roligt, fixa den nu.
- Men jag har inte gjort något! (Mer fniss)
- Alltså, det här är anledningen till att du inte får XP!


Eh okej, anledningen till att jag inte har xp är för att pappa inte kunde hitta någon att låna ifrån.

- Vi har inte gjort något, det är nånting fel på datorn.
- Tror ni jag är dum eller?


Blev till slut tvungen att fixa den. Men det var ändå kul att se hur pappas blodtryck steg.

Kommentarer
Postat av: soraia

HAHA jag har inte testat skämtet än, ska göra dt snart!

dt gick asbra! :D

2008-03-05 @ 17:23:18
URL: http://twistedtail.blogg.se
Postat av: surrrau

HAHAHAHA, såg din pappa idag btw :P

2008-03-05 @ 21:31:34
URL: http://dizliike.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0