kräsen?

Förlåt för att jag inte har uppdaterat på ett tag. Speciellt förlåt till alla trogna läsare, däribland Soraia :)

Hela den här veckan har jag alltså varit på jakt efter en kamera. Fel, pappa har varit på jakt efter en kamera. Hittills har jag provat 3 kameror som jag inte har varit nöjd med. Den senaste var verkligen urläcker, en liten, mörkrosa HP. Dessvärre så var kvalitet inte lika bra, och jag vill bara ha en bra kamera. Är det för mycket begärt? Tack så mycket till min älskade pappa och min syster som har gjort sitt bästa för att hitta en bra kamera åt mig, då jag varit för sjuk för att åka själv.

Nåja. Imorgon så lämnar jag tillbaka den rosa och ska försöka köpa en Canon Ixus 70 istället, som är en av världens bästa digitalkameror. Den kostar nästan 2000:-.  Annars så köper jag en Canon Powershot eller Sony istället.


image146
Den jag har nu som imorgon åker tillbaka till butiken.








image148

Den jag vill ha.


Kommentarer
Postat av: Aiiiisha

NO PROBELMO, JA VILL OCKSÅ HA EN BRA KAMERA MEN ÄRLIGT DU E INTE KRÄSEN TRO MIG, ELLER ? KANSKE LITE.

JA, LITE, PRECIS!

2008-03-21 @ 21:03:17

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0