jaha

Här sitter jag en fredagskväll; sjuk. Eftersom jag ändå inte kan gå ut, ägnar jag mig åt att se på film, blogga och göra läxor. En fredagskväll. Nåja. Jag slipper känna stress över att behöva supa mig full. Inte för att jag någonsin super mig full. Haha.

Vadå haha? Det var inte ens kul. Varför säger jag haha om det inte ens var kul? Jag vet inte ens vad jag skriver. Eller jo, det gör jag, annars skulle det bli ett konstigt inlägg i stil med; gjetjwf JETGKJ jkdghnrg kiFNKAF f.

Men nu är det inte ett sådant inlägg. Nu är det ett knäppt inlägg där jag skriver haha för saker som inte ens är kul. Jag kanske håller på att bli humorlös. Jag håller nog på att bli tråkig. JÄVLA SKIT! Det är typ min största rädsla. Att vara tråkig.

Jag gillar inte ens ordet. Fast trög är värre. Fan så irriterande tröga människor är! Jag vill bara slå på deras tröga skallen och vråla åt dem att sluta vara tröga. Men det skulle ta dem lite tid att fatta vad jag har sagt, för de är ju tröga. Okej, ska lägga av nu. Hejdå. For now.


Haha.


Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0