grannar

Våra grannar har sitt sovrum ovanför mitt rum, så jag är alltså alltid offret för en massa konstiga ljud. Igår, klockan 15.00, så trodde jag att ljudet tillhörde ett litet gråtande barn. Men sedan fattade jag att det inte var på tal om något oskyldigt barn som grät. Utan det var vuxna grejer som försiggick.

En kvinna som stönade så högt hon bara kunde. Dunkande ljud (förmodligen sängen?). Ja, sådär höll de på i cirka en timme. Sen var det tyst. Jag antar att det äntligen gick för den frustrerade kvinnan.

Kommentarer
Postat av: dizliike

uuuuush! snusk! du kan ju klaga på det där!

2008-03-25 @ 12:35:57
Postat av: alex och bella

hahaha, naajs ;)

2008-03-25 @ 14:48:33
URL: http://alexbella.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0