carola is going doooown

Jag hörde att Carola inte gick vidare igår. Vem blev inte mer chockad om inte diva nr 1?

Enligt Aftonbladet säger Carola att "Den smärtan jag upplevt de här veckorna är obeskrivlig."

Va? Vilken smärta? Har Carola brutit armen eller något? Aha, hon snackar om den psykiska smärtan. Alltså, smärtan över att inte vara Sveriges kelgris längre. Enligt henne så har folk ringt från Norge och sagt att de skäms för Sverige. Jag fattar jag inte vad de jävla norskarna har med Sveriges bidrag att göra. Vadå skämmas?
Lägg er inte i.

Nej, jag är stolt över Sverige. Äntligen har vi bestämt oss för att haggan ska ner. Egentligen borde hon inte ens ha kommit till andra chansen, men jaja, sådant är livet. Nu tvekar hon på om hon tänker ikomma tillbaka till melodifestivalen. TIPS: Nej, gör inte det. Skäm inte ut dig mer än vad du redan gjort. Fucking kärring.

image133

såhär chockad blev hon

Kommentarer
Postat av: surrrau

HATAHATAHATAHATAHATAHATAHATAHATA

2008-03-09 @ 15:08:07
URL: http://dizliike.blogg.se
Postat av: Soraia

haha, jag med!

den där kärringen vilar aldrig ;O

2008-03-09 @ 19:02:54
URL: http://twistedtail.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0