att stirra

Att stirra är något väldigt fel. Om man stirrar på en person, tror den personen att 1. jag har någon fläck. 2. Hon/han som stirrar tycker jag är het. 3. Hon/han vill ha stryk.

Jag skulle tro på det tredje alternativet. Jag har otroligt svårt för folk som stirrar. Och om de stirrar och samtidigt viskar, så blir jag arg och får lust att gå fram och fråga om de har något problem. Men det gör jag inte. För då ser man korkad ut. Då ser det ut som om man själv söker bråk. Och det vill jag ju inte. Inte onödig bråk i alla fall. Det har jag haft nog med gånger i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: surrrau

HAHAHAHA aboo venus ja tänkte skriva ett sånt inlägg, jag HAAAAAATAR DE!!

2008-03-08 @ 15:46:08
URL: http://dizliike.blogg.se
Postat av: catalina

i looooove your blogg...:P....

2008-03-08 @ 17:22:32
Postat av: venus

OMG CATALINA LÄSER DU OCKSÅ :p hahahah

2008-03-08 @ 18:30:26
URL: http://www.planetenvenus.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0