sommarlov

Kära vänner! Eller bloggläsare menar jag, ni är ju inte direkt vänner till mig, no harsh feelings.

Äntligen är det sommarlov! Pappa köpte två rosor igår som jag gav mina handledare. Ingen annan hade något med sig förutom jag. Nåja, lärarna blev glada i alla fall. Fast jag tror inte det var äkta. Vem blir glad över rosor som ändå dör efter ett par dagar? Bättre att köpa choklad eller något. Men då skulle jag se ut som en rövslickare, trots att betygen redan är satta. Dessutom så skulle jag ändå ha vaknat upp mitt i natten och tänkt "behöver lärare verkligen choklad?" sen skulle jag ha ätit allt helt själv. Säkrare med rosor då.

Nåja. Vad ska ni göra under sommarlovet då? Eller svara inte. Helt ärligt så bryr jag mig inte ett skit. Bara en artighetsfråga. Ni ska säkert supa er medvetslösa, precis som alla andra töntiga ungdomar. Eller? Har jag fel? Nej, svara inte på det heller. 

Kommentarer
Postat av: surrrau

OOOOORKA GE DE ROSOR "YAOO"

2008-06-12 @ 00:47:22

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0