"snälla inte han.."

Såg ni matchen igår? Okej, ni hörde förmodligen om den. 2-1 till Spanien, som gjorde det senare målet i de sista minuterna. Otur. (Jag kollade bara för att jag inte hade något bättre för mig att göra)

Jag blev riktigt sur när det var just Zlatan som kvitterade. "Fan" tänkte jag. Hans huvud som redan är uppblåst, nu skulle den blåsa upp till samma storlek som en luftballong. Han skulle tro att han är The King Of The World. För att han skjutit in en liten boll i ett jävla mål. Tönt.

Kommentarer
Postat av: Bella

Hans musik går att lyssna på i början, men jag blir så less hans låtar så fort. Fast jag blir alltid less en viss artist om jag sitter och lyssnar konstant. Har du nå msuiktips? : ) hoppas du har en bra Söndageftermiddag!

2008-06-15 @ 15:57:35
URL: http://belsy.blogg.se/
Postat av: surrrau

ja fattar inte!! skriv ordentligt, HAHAHAHAHA

2008-06-15 @ 20:33:24
Postat av: venus

vad är det du inte fattar? xS

2008-06-15 @ 22:16:21
Postat av: surrrau

JA VET INTEEEEEE! texten är krånglig breeeeee! du skrev nåt sen försvann de och sen slutade du

2008-06-15 @ 22:46:55
Postat av: venus

xS jag dissade zlatan, det var typ allt haha :P

2008-06-17 @ 00:57:45
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0