silent scream - lägg en påse över mitt huvud för att kväva skrattet




Okej, lite ändring, för nu har jag sett hela skiten.

Vad ska jag säga? Jag blev inte ens besviken, för jag fattade redan från början att det här var en B-film med B-skådisar och B-handling. Men den var så dålig. Och konstig. Det värsta var nog musiken. Herregud,
till exempel då en maskerad man jagade en av ungdomarna för att sätta en yxa i hennes/hans huvud, så kom det typ techno musik. Musik man blir glad av. Det var det konstigaste. Skulle inte det här föreställa läskigt?

Otroligt pinsam film. Vore jag regissören skulle jag skämmas ihjäl. Usch, silent scream, va. Det passar grymt bra ihop med handlingen. En tjej blir mördad på övervåningen och skriker sig hes, medan de på undervåningen inte hör ett skit. Löjligt värre.


Kommentarer
Postat av: surrrau

VENUUUUUUUS, DU MÅSTE SE SLUTET, BÄÄÄSTA HAHAHAHHA

2008-06-06 @ 13:45:49

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0